Kako funkcionišemo?
Koncepcija servisa je bazirana na prijavi u naš call centar, nakon toga je dalja obrada naloga, slanje najbližem servisu odnosno nalaženje najbržeg načina za rješavanje problema.
Telefonski brojevi za prijavu kvara:
053/ 203-433
053/ 222-502
053/ 202-112
053/ 206-732
053/ 206-733
Održavanje i Servis EuroStar Branda
Vršimo servisiranje plinskih i strujnih šporeta (štednjaka)samostojećih, servisiranje ugradbenih elemanata (rerne i ploče), kao i servisiranje napa, takođe vršimo servisiranje frižidera.
Dostupnost, vrhunska usluga, profesionalnost i brzina je nešto što izdvaja naš servis!
Predsezonske pripreme
usluga, u ekonomiji, djelatnost (čin, postupak) koja je korisna sama po sebi, a korisnost koje se ne posreduje preko proizvoda ili materijalnog efekta. Usluge se dijele na materijalne i nematerijalne. Prvoj skupini pripadaju usluge koje su vezane uz proizvode, a same nisu proizvodni rad (transport, ugostiteljstvo, oblikovanje proizvoda, popravak trajnih potrošnih stvari i sl.). Nematerijalne su one usluge koje se čine bez posredovanja materijalnih dobara (prosvjeta, umjetnost, zabava, informacije i računalni programi).
DETALJNIJE
Godišnje kontrole
usluga, u ekonomiji, djelatnost (čin, postupak) koja je korisna sama po sebi, a korisnost koje se ne posreduje preko proizvoda ili materijalnog efekta. Usluge se dijele na materijalne i nematerijalne. Prvoj skupini pripadaju usluge koje su vezane uz proizvode, a same nisu proizvodni rad (transport, ugostiteljstvo, oblikovanje proizvoda, popravak trajnih potrošnih stvari i sl.). Nematerijalne su one usluge koje se čine bez posredovanja materijalnih dobara (prosvjeta, umjetnost, zabava, informacije i računalni programi).
DETALJNIJE
Servis klima
usluga, u ekonomiji, djelatnost (čin, postupak) koja je korisna sama po sebi, a korisnost koje se ne posreduje preko proizvoda ili materijalnog efekta. Usluge se dijele na materijalne i nematerijalne. Prvoj skupini pripadaju usluge koje su vezane uz proizvode, a same nisu proizvodni rad (transport, ugostiteljstvo, oblikovanje proizvoda, popravak trajnih potrošnih stvari i sl.). Nematerijalne su one usluge koje se čine bez posredovanja materijalnih dobara (prosvjeta, umjetnost, zabava, informacije i računalni programi).
DETALJNIJE
Ostale usluge
usluga, u ekonomiji, djelatnost (čin, postupak) koja je korisna sama po sebi, a korisnost koje se ne posreduje preko proizvoda ili materijalnog efekta. Usluge se dijele na materijalne i nematerijalne. Prvoj skupini pripadaju usluge koje su vezane uz proizvode, a same nisu proizvodni rad (transport, ugostiteljstvo, oblikovanje proizvoda, popravak trajnih potrošnih stvari i sl.). Nematerijalne su one usluge koje se čine bez posredovanja materijalnih dobara (prosvjeta, umjetnost, zabava, informacije i računalni programi).